loading...

علیرضا جهانبخش

مصاحبه های علیرضا جهانبخش

admin بازدید : 28 شنبه 01 اسفند 1394 نظرات (0)

علیرضا جهانبخش: به مدیر آلکمار گفتم پرسپولیس بیشترین هوادار را در آسیا دارد

بازي تداركاتي پرسپوليس با آلكمار در هلند واقعاً صحت دارد؟
حدوداً ۲، ۳ روز پيش مدير و سرمربي تيم‌مان مرا صدا زدند و از من در مورد بازي با پرسپوليس پرسيدند. من هم در اين خصوص در مورد پرسپوليس گفتم كه اين تيم بيشترين هوادار در ايران و آسيا را دارد و مسلماً اين بازي بازتاب خوبي در ايران خواهد داشت و هواداران ايراني حتي در هلند استقبال خوبي از اين بازي خواهند كرد.

باعث و باني اين ديدار چه كسي است و اصلاً خودت در اين ديدار حضور خواهي داشت؟
اين‌طور كه من مطلع شدم، يك رابط ايراني پيگير برگزاري بازي آلكمار با پرسپوليس است اما در مورد خودم بايد بگويم در ديداري كه در ماه مارس (فروردين) برگزار خواهد شد، من در هلند نيستم و در اردوي تيم ملي حاضر خواهم بود و احتمالش خيلي كم خواهد بود كه من بتوانم مقابل پرسپوليس بازي كنم. با اين وجود مطمئنم كه بازي قشنگي خواهد شد و اميدوارم بازيكنان پرسپوليس خصوصاً بازيكنان جوانش به بهترين شكل خودشان را در اين بازي نشان بدهند و نهايت استفاده را از آن ببرند.

كروش از تفاوت و تبعيض بين بودجه در نظر گرفته شده بين تيم ملي اميد و تيم بزرگسالان گلايه كرده و حتي حرف از استعفا زده. فكر نمي‌كني با استعفاي كروش، تيم ملي ما لطمه بخورد؟
شرايطي كه در تيم ملي وجود دارد، باعث شده معمولاً انتقاداتي وجود داشته باشد اما متأسفانه بعضي از انتقادات به تيم ملي و سرمربي‌اش غيرمنطقي است چون كروش و همه ما در تيم ملي يك خانواده هستيم. به همين دليل بايد از او حمايت كنيم و امكانات در اختيار سرمربي تيم ملي قرار بدهيم. استعفاي كروش خيلي به ضرر ما تمام خواهد شد.

با توجه به فرصت باقي‌مانده زمان زيادي نداريم كه مربي جديدي بياوريم. فكر نمي‌كني با جدايي كروش، خيلي لطمه مي‌خوريم؟
بازيكنان و مردم همه از عملكرد سرمربي تيم ملي راضي‌اند. همبستگي خوبي در تيم ملي وجود دارد و وقتي به حضور كروش راضي هستند، چرا بايد با او و برنامه‌هايش مخالفت شود؟ واقعاً من دليل مخالفت‌ها با او را متوجه نمي‌شوم. اميدوارم كروش بماند و دوباره تيم ملي ما را به موفقيت‌هاي جديدي برساند.

 

admin بازدید : 39 شنبه 01 اسفند 1394 نظرات (0)

علیرضا جهانبخش در مصاحبه با سایت آلکمار و امیدوار به آینده

وینگر ایرانی ابراز امیدواری کرد بازی های خوبش را در این فصل با آلکمار ادامه دهد.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از ایسنا، علیرضا جهانبخش در چند بازی گذشته تیمش توانسته عملکرد خوبی برای تیمش داشته باشد. او در بازی آخر تیمش با زدن یک گل زیبا و یک پاس گل به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. به نظر می رسد جهانبخش در نهایت به فرم خوب خود بازگشته و به همین خاطر سایت هواداران باشگاه آلکمار مصاحبه ای با این بازیکن داشته است.


اطلاعات کاربری
آمار بازدید