loading...

علیرضا جهانبخش

علیرضا جهانبخش

admin بازدید : 38 چهارشنبه 05 اسفند 1394 نظرات (0)

جهانبخش در بین 5 یازیکن برتر اردویسه هلند

سایت فوتبال اینترنشنال هلند با اختصاص دادن نمره بسیار خوب 7.5 به عملکرد علیرضا جهانبخش در بازی با تیم گرونیخن، این بازیکن ایرانی را به عنوان یکی از 5 بازیکن برتر هفته بیست و چهارم لیگ اردویسه هلند برگزید.

رود بویمانس بازیکن تیم اوترخت با دریافت نمره 8 عنوان برترین بازیکن هفته بیست و چهارم را به دست آورد.علیرضا جهانبخش (آلکمار) براد جونس (نایخمن) وینسنت ویرمی (گرافس هاپ) و آرک میلیک (آژاکس آمستردام) چهار بازیکنی هستند که با دریافت نمره 7.5 در جمع 5 پنج بازیکن برتر هفته بیست وچهارم ارویسه هلند شناخته شدند

admin بازدید : 28 شنبه 01 اسفند 1394 نظرات (0)

علیرضا جهانبخش: به مدیر آلکمار گفتم پرسپولیس بیشترین هوادار را در آسیا دارد

بازي تداركاتي پرسپوليس با آلكمار در هلند واقعاً صحت دارد؟
حدوداً ۲، ۳ روز پيش مدير و سرمربي تيم‌مان مرا صدا زدند و از من در مورد بازي با پرسپوليس پرسيدند. من هم در اين خصوص در مورد پرسپوليس گفتم كه اين تيم بيشترين هوادار در ايران و آسيا را دارد و مسلماً اين بازي بازتاب خوبي در ايران خواهد داشت و هواداران ايراني حتي در هلند استقبال خوبي از اين بازي خواهند كرد.

باعث و باني اين ديدار چه كسي است و اصلاً خودت در اين ديدار حضور خواهي داشت؟
اين‌طور كه من مطلع شدم، يك رابط ايراني پيگير برگزاري بازي آلكمار با پرسپوليس است اما در مورد خودم بايد بگويم در ديداري كه در ماه مارس (فروردين) برگزار خواهد شد، من در هلند نيستم و در اردوي تيم ملي حاضر خواهم بود و احتمالش خيلي كم خواهد بود كه من بتوانم مقابل پرسپوليس بازي كنم. با اين وجود مطمئنم كه بازي قشنگي خواهد شد و اميدوارم بازيكنان پرسپوليس خصوصاً بازيكنان جوانش به بهترين شكل خودشان را در اين بازي نشان بدهند و نهايت استفاده را از آن ببرند.

كروش از تفاوت و تبعيض بين بودجه در نظر گرفته شده بين تيم ملي اميد و تيم بزرگسالان گلايه كرده و حتي حرف از استعفا زده. فكر نمي‌كني با استعفاي كروش، تيم ملي ما لطمه بخورد؟
شرايطي كه در تيم ملي وجود دارد، باعث شده معمولاً انتقاداتي وجود داشته باشد اما متأسفانه بعضي از انتقادات به تيم ملي و سرمربي‌اش غيرمنطقي است چون كروش و همه ما در تيم ملي يك خانواده هستيم. به همين دليل بايد از او حمايت كنيم و امكانات در اختيار سرمربي تيم ملي قرار بدهيم. استعفاي كروش خيلي به ضرر ما تمام خواهد شد.

با توجه به فرصت باقي‌مانده زمان زيادي نداريم كه مربي جديدي بياوريم. فكر نمي‌كني با جدايي كروش، خيلي لطمه مي‌خوريم؟
بازيكنان و مردم همه از عملكرد سرمربي تيم ملي راضي‌اند. همبستگي خوبي در تيم ملي وجود دارد و وقتي به حضور كروش راضي هستند، چرا بايد با او و برنامه‌هايش مخالفت شود؟ واقعاً من دليل مخالفت‌ها با او را متوجه نمي‌شوم. اميدوارم كروش بماند و دوباره تيم ملي ما را به موفقيت‌هاي جديدي برساند.

 

admin بازدید : 39 شنبه 01 اسفند 1394 نظرات (0)

علیرضا جهانبخش در مصاحبه با سایت آلکمار و امیدوار به آینده

وینگر ایرانی ابراز امیدواری کرد بازی های خوبش را در این فصل با آلکمار ادامه دهد.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از ایسنا، علیرضا جهانبخش در چند بازی گذشته تیمش توانسته عملکرد خوبی برای تیمش داشته باشد. او در بازی آخر تیمش با زدن یک گل زیبا و یک پاس گل به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. به نظر می رسد جهانبخش در نهایت به فرم خوب خود بازگشته و به همین خاطر سایت هواداران باشگاه آلکمار مصاحبه ای با این بازیکن داشته است.


admin بازدید : 30 شنبه 01 اسفند 1394 نظرات (0)

علیرضا جهانبخش بازیکن ماه فوتبال آسیا در ژانویه 2016

سایت اخبار فوتبال آسیا هر ماه با بررسی عملکرد بازیکنان آسیایی در لیگ های برتر اروپا (لیگ برتر- لیگ ایتالیا، لالیگا- بوندسلیگا- لیگ فرانسه - لیگ هلند)اقدام به رده بندی این بازیکنان می کند. در اولین ماه سال 2016 این علیرضا جهانبخش بازیکن جوان و مستعد ایرانی بود که توانست به عنوان برترین بازیکن آسیایی به عنوان بهترین بازیکن آسیا در اروپا انتخاب شود.

 


admin بازدید : 28 شنبه 01 اسفند 1394 نظرات (0)

علیرضا جهانبخش

باشگاه های علیرضا جهانبخش

 

 

داماش

در سن ۱۷ سالگی در سال ۱۳۹۰ اولین بازی خود را برای داماش گیلان در لیگ برتر فوتبال ایران مقابل مس کرمان به عنوان یکی از جوان‌ترین بازیکنان داماش تاکنون انجام داد. در ۴۲ بازی در لیگ با داماش او ۱۰ گل به ثمر رساند.

ان. ئی. سی

فصل ۱۴–۲۰۱۳

در ۵ خرداد سال ۱۳۹۲، جهانبخش برای پوشیدن لباس ان. ئی. سی در لیگ فوتبال هلند با این باشگاه مذاکره کرد و بعد از تست پزشکی و اخذ ویزا و مجوز کار در ۱۱ خرداد سال ۱۳۹۲ با قراردادی سه ساله به طور رسمی به این باشگاه پیوست و اولین بازی خود را در برابر تیم RKC Waalwijk انجام داد. او همچنین اولین گل خود را در پیروزی ۸–۰ تیمش مقابل تیم Harkemase Boys در رقابت‌های جام حذفی فوتبال هلند به ثمر رساند. در ۱ دسامبر ۲۰۱۳ (۱۰ آذر ۱۳۹۲) جهانبخش برای تیمش دو گل به ثمر رساند و به پیروزی ۳ بر ۲ تیمش مقابل ای‌زی آلکمار در رقابت‌های لیگ کمک کرد.

فصل ۱۵–۲۰۱۴

در بازی افتتاحیه لیگ فوتبال هلند جهانبخش یک گل در پیروزی ۳–۱ تیمش در برابر پی‌اس‌وی آیندهوون به ثمر رساند. همچنین در ۲۹ اوت او دو گل به ثم رساند و دو پاس گل در پیروزی ۴–۱ تیمش مقابل تیم هلموند اسپورت ارائه داد. او در این فصل آمار ۱۲ گل و ۱۸ پاس گل از خود بجا گذاشت.در این فصل جهانبخش به عنوان برترین بازیکن دسته اول لیگ هلند برگزیده و برندهٔ گاو طلایی شد. او دومین خارجی بود که پس از کیسوکه هوندای ژاپنی، این افتخار را کسب می‌کرد.

 

آلکمار

فصل ۱۶–۲۰۱۵

او در تاریخ ۳ اوت ۲۰۱۵ با قراردادی پنج ساله به ای‌زد آلکمار پیوست

 

admin بازدید : 27 شنبه 01 اسفند 1394 نظرات (0)

علیرضا جهانبخش

بیوگرافی علیرضا جهانبخش

علیرضا جهانبخش جیرنده (متولد ۲۰ مرداد ۱۳۷۲ - جیرنده، گیلان) بازیکن فوتبال اهل ایران است. او هم‌اکنون در تیم فوتبال ای‌زد آلکمار و تیم ملی فوتبال ایران در پست مهاجم و هافبک راست بازی می‌کند.

جهانبخش در فصل ۲۰۱۳–۲۰۱۴ به عنوان دومین استعداد برتر لیگ برتر فوتبال هلند برگزیده شد. در سال ۲۰۱۵، او به عنوان برترین بازیکن دستهٔ اول لیگ هلند در فصل ۲۰۱۴–۲۰۱۵ برگزیده شد

 

نام کامل علیرضا جهانبخش جیرنده
زادروز ۲۰ مرداد ۱۳۷۲
۱۱ اوت ۱۹۹۳
زادگاه جیرنده، گیلان، ایران
قد ۱٫۸۰ متر (۵ پا ۱۱ اینچ)
پست هافبک هجومی
اطلاعات کاربری
آمار بازدید